mad til fødselsdag
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-04-03 17:13

Hejsa

Så er jeg på den igen. den 19. april skal jeg holde fødselsdag, og planen
var egentlig at jeg bare ville ha' købt en masse pizzaer, samt øl, vin og
vand, man da muligheden nu alligevel er for selv at lave noget, vil jeg
heller det, men hvad skal jeg så lave?

Er der nogen der har nogen gode forslag?, alt har interesse

Vi bliver ca 15

På forhånd tak

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 09-04-03 18:08

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller det, men hvad skal jeg så lave?
>
> Er der nogen der har nogen gode forslag?, alt har interesse

Jeg kan varmt anbefale "min bedste roastbeef", som jeg fandt på til mandens
fødselsdag i december sidste år. Den blev godt nok god!!!
Du kan jo lave et par stykker.
Vi spiste "festlige flødekartofler" til, salat og flûtes. MUMS!!

Du finder opskrifterne på såvel roastbeef som flødekartofler på hjemmesiden

MVH Rikke

www.boernefamilie.webbyen.dk