Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp i overvejelsen af køb af sony dsc-p7~
Fra : Alice Ravn

Dato : 09-04-03 20:40

Hej Gruppe.
I har før hjulpet mig i overvejelserne i købet af et nyt digitalkamera. Men
da viste jeg ikke rigtig hvad
jeg gerne ville have.
Men nu har jeg forelsket mig i en Sony Dsc-p71.
Jeg har et godt spejlrefleks kamera, som jeg vil bruge til at tage
portrætter af børnene, så det digitale kamera skal bruges almindelig,
feriebrug
hvor det er dejligt at have et lille nemt og handigt
kamera.
kender i noget til dette kamera ?
Kender i et sted hvor jeg kan købe det billigere end i fotoforretning ?. Det
koster 2995.- plus alt det løse, og det siger fotohandleren vil koste ca.
2000,-.
Mange hilsner Alice

Fra : Martin

Dato : 09-04-03 09:37

"Alice Ravn" <ravn.fuglebakken@post.tele.dk> skrev :
>Men nu har jeg forelsket mig i en Sony Dsc-p71.
>kender i noget til dette kamera ?

Jeg kender det ikke selv, men Sony er lige kommet ud med en ny model
dsc-p72 der skal afløse dsc-p71.
Den er lige kommet på edbpriser.dk, priser på omkring 3000.
Læs om det her:
http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc_p72-review/index.shtml

--
Martin