Afføring
Fra : Linda

Dato : 08-04-03 18:30

Hej
Jeg har en hankat på 5år, og i de sidste 2 dage har han ingen afføring haft.
Jeg vil bare hører, om der var nogle der kunne fortælle mig, hvad grunden
evt. kunne være?
Det skal dertil siges at han normalt har afføring 1 gang om dagen. Han
virker også lidt sløv, men han spiser og drikker som han plejer.

Hilsen Linda

Fra : Niels Peter

Dato : 08-04-03 19:03

Linda wrote:
> [...]
> Det skal dertil siges at han normalt har afføring 1 gang om dagen. Han
> virker også lidt sløv, men han spiser og drikker som han plejer.

Det lyder umiddelbart som en forstoppelse, men jeg synes, du skulle få
en dyrlæge til at se på ham.

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-04-03 23:08

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> writes:

> Det lyder umiddelbart som en forstoppelse, men jeg synes, du skulle få
> en dyrlæge til at se på ham.

Helt sikkert !!!
Det kan være en hårbold som har sat sig på "tværs" og hvis du får det
taget i opløbet så slipper du for alle de bekymringer jeg har lige nu
med Melissa...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa