Driver til iPAQ 5450
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 08-04-03 17:52

Hej,

Jeg har netop modtaget HP's iPAQ 5450 til test. Desværre har forrige tester
glemt at vedlægge software cd'en, så nu har jeg ingen drivere. Jeg har
forgæves ledt på hp og compaq.com, men der er kun updates af nogle andre
drivere (WLAN og sådan)

Er der nogle der gider sende mig driverne så jeg kan få hul igennem til min
pc, smide dem op i dk.binaer eller give mig et link hvis jeg har overset det
på websitet...

Mvh

Peter

--
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 08-04-03 17:55

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
Glemte: mail-adresse er
peter [at] eaid.dk

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 08-04-03 18:04

Peter Skjelbo, eaid.dk wrote:
> [...]
> tester glemt at vedlægge software cd'en, så nu har jeg ingen drivere.
> Jeg har forgæves ledt på hp og compaq.com, men der er kun updates af

Du skal bruge MS ActiveSync.. kan hentes hos Microsoft.

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 08-04-03 18:22

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bruge MS ActiveSync.. kan hentes hos Microsoft.

Ikke helt hvad jeg mente.. Lige nu har jeg en ukendt USB-enhed i min
enhedshåndtering, idet jeg ikke har driverne til iPAQ'en. Jeg kan ikke
benytte ActiveSync før jeg har fået installeret denne driver... Som jeg
altså ikke kan finde.

-Peter

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 08-04-03 18:24

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@VÆKeaid.dk> skrev i en meddelelse

Hmm, det hjalp at trykke opdater driver endnu engang :) Det ser ud til at
virke nu. Så kan jeg ENDELIG lege ;)

-Peter