logitech cordless optical keyboard / mouse
Fra : Jens Nielsen

Dato : 08-04-03 16:51

jeg har netop købt dette, men det ser ud til at musen en gang i mellem går i
stå - er der nogle der har prøvet samme og som kan fortælle mig lidt om
hvad jeg skal gøre for at den kommer til at køre optimalt.

jeg har win98

mvh
jens

Fra : Mercenary

Dato : 08-04-03 20:53

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stå - er der nogle der har prøvet samme og som kan fortælle mig lidt om
> hvad jeg skal gøre for at den kommer til at køre optimalt.

Hvis du bruger Logitech's drivere så fjern dem, de kører simpelt hen for
dårligt.
Jeg har løste problemet ved at bruge en USB-PS/2 adapter, da win98 USB
support kører (IMO) meget ringe.

Ellers kan det være batterierne der er ved at være flade.
Hvis jeg bruger andet end Duracell så holder de max 14 dage.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 08-04-03 21:02

> jeg har netop købt dette, men det ser ud til at musen en gang i mellem går
> stå - er der nogle der har prøvet samme og som kan fortælle mig lidt om
> hvad jeg skal gøre for at den kommer til at køre optimalt.

Det kan være underlaget. Nogle underlag gør at den ikke reagerer medmindre
man trykker på en af knapperne eller lignende. Prøv noget andet.