newbie question regarding swing
Fra : Markowitch

Dato : 08-04-03 16:43

Hi NG

I have a simple question. I want to use swing as the gui framework for
my OpenGL application. In that connection i am looking for a free
guibuilder like GUIDE in Matlab.

Do you guys have any suggestions?

Thanks in advance
Mark

Fra : Markowitch

Dato : 11-04-03 16:48

Nå, hele NG'en kender åbenbart ikke nogle gui-builders der er gratis!
-mærkligt. Anyway så skal gui'en laves ved manuel kodning, eftersom
dette giver den største fleksibilitet og kontrol. Også en god måde at
lære API'et bedre at kende!

Mvh
Mark

Fra : Morten Krogh Anderse~

Dato : 11-04-03 17:42

Markowitch wrote:

> Nå, hele NG'en kender åbenbart ikke nogle gui-builders der er gratis!

Måske en stille protest, fordi du skriver på engelsk i en dansk
nyhedsgruppe?

Nå, men prøv at kigge på NetBeans (www.netbeans.org), det er et fuldt
java IDE, inklusive en GUI editor.
Og det er iøvrigt ret godt, og ret gratis..

Mvh. Morten

Fra : Markowitch

Dato : 14-04-03 11:19

> Måske en stille protest, fordi du skriver på engelsk i en dansk
> nyhedsgruppe?

Undskyld, jeg var ikke klar over at dette var et brud på netetiketten!
Jeg forstillede mig bare at en NG med så mange posts måske ville kunne
tiltrække java brugere fra hele verdnen, og derfor skrev jeg engelsk
Men "anyway" så vil jeg da i fremtiden skrive til denne NG på dansk.

> Nå, men prøv at kigge på NetBeans (www.netbeans.org), det er et fuldt
> java IDE, inklusive en GUI editor.
> Og det er iøvrigt ret godt, og ret gratis..

Tak for linket!!

Hilsen

Mark