Nero Burning Rom og CDDB
Fra : Kent

Dato : 08-04-03 09:44

Hej

Hvordan opsætter man Nero Burning Rom, så den kan
finde en cd på CDDB? Jeg kan ikke hitte ud af det, og
det irriterer mig meget.

Vh
Kent

Fra : Leony

Dato : 08-04-03 12:59

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan opsætter man Nero Burning Rom, så den kan
> finde en cd på CDDB? Jeg kan ikke hitte ud af det, og
> det irriterer mig meget.

Prøv at stille spørgsmålet i
news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom i denne gruppe debateres
brændersoftware.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kent

Dato : 08-04-03 15:00

> Prøv at stille spørgsmålet i
> news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom i denne gruppe debateres
> brændersoftware.
>
> --

Det har jeg også prøvet, men den gruppe ser på det nærmeste ud
til at være helt død . Jeg vil lige tilføje, at jeg først blev opmærksom
på gruppens eksistens EFTER mit indlæg i denne gruppe.

Vh
Kent

Fra : preben kaas

Dato : 08-04-03 16:28

On Tue, 8 Apr 2003 16:00:09 +0200, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

> [...]
>til at være helt død . Jeg vil lige tilføje, at jeg først blev opmærksom
>på gruppens eksistens EFTER mit indlæg i denne gruppe.

Fil/indstillinger/database

se først info. om CDDB ved at søge i hjælp-funktion under CDDB

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Kent

Dato : 08-04-03 22:53

"preben kaas" <prebenkaas@hjallesenetxxx.dk> skrev i en meddelelse

> Fil/indstillinger/database
>
> se først info. om CDDB ved at søge i hjælp-funktion under CDDB
>
> med venlig hilsen
> Preben
>
> fjern xxx fra mail adresse

Jeg havde (selvfølgelig) kigget i hjælp i Nero, inden jeg spurgte
her i gruppen. Det hjalp mig desværre ikke

Der skal ikke være hak udfor "Send e-adresse", vel?

Vh
Kent

Fra : Michael

Dato : 09-04-03 08:11

> [...]
> her i gruppen. Det hjalp mig desværre ikke
>
> Der skal ikke være hak udfor "Send e-adresse", vel?

Prøv at indsætte denne ftp.freedb.org . Det er ikke sikkert den altid
virker, da det ikke er en officiel database fra freedb og den opdateres vist
heller ikke altid. Men den har fundet det musik jeg har forsøgt med, så om
ikke andet er det et forsøg værd.
Og jeg har heller ikke flueben ved email.

Michael