Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.fotolinks.dk & www.photolinks.dk - nye~
Fra : Lars [8210]

Dato : 08-04-03 08:30

Hej NG

Jeg har lagt nogle fotos ud - godt nok ikke mange
endnu...men jeg håber at få gang i at få flere lagt ud.

www.fotolinks.dk & www.photolinks.dk er samtidig blevet
omlagt - således at det nu ikke er en 440 Kb fil der skal
loades, men max 80 kb.

Dette idet jeg har opdelt siden i en hovedside og 14
undersider.

Jeg takker mange gange for de ideer der er kommet her fra
NG'en.

Lad mig høre hvad i syntes!

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 08-04-03 22:26

Lars [8210] wrote:
> Hej NG
>
> Jeg har lagt nogle fotos ud - godt nok ikke mange
> endnu...men jeg håber at få gang i at få flere lagt ud.

Henstilling...

I.h.t. denne gruppe's fundats, så er det on-topic at poste
henvisninger til billeder, men det er off-topic, at du spamer
med reklame for din foto-link-site, så jeg vil hermed opfordre
til, at du fremover linker direkte til dine billeder med et
dybt link, som flg. eksempel:

http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens/page_01.htm

Hvis du vil lave reklame for din foto-link-site, så kan det
foregå i div. opslagsgrupper, læs mere på www.usenet.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen