Skæv mus?
Fra : Klaus G.

Dato : 07-04-03 21:48

Hej.

Jeg har før i tiden kørt med stofmåtte til min Microsoft IM E 3.0 optisk
mus. Men nu har jeg invisteret i en Steelpad, og så kan jeg mærke at musen
faktisk er skæv. Den er skæv på den måde, at det kun er 2-3 ud af de 4
fødder som rører steelpaden på samme tid. Så den ligger og vipper hele
tiden. Er det normal?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Lars Axberg

Dato : 07-04-03 21:49

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

Så den ligger og vipper hele
> tiden. Er det normal?

Nope, min ligger ganske lige og stabilt på min icemat!

Mvh
Lars Axberg

Fra : danni plougmann

Dato : 08-04-03 18:52

mon ikke det er din steelpad der er skæv.
prøv at lægge en glasplade på steelpad'en så kan du se om den er helt 100%
lige