"vedhæftning" af fil på formular
Fra : fh

Dato : 07-04-03 21:14

Hej

Kan jeg vha. php eller script tilbyde en facilitet i en formular, hvor
man kan "vedhæfte" et/flere billeder ved afsendelse af formular.

--
mvh.
Flemming

Fra : Michael Bested

Dato : 07-04-03 21:30

> Kan jeg vha. php eller script tilbyde en facilitet i en formular, hvor
> man kan "vedhæfte" et/flere billeder ved afsendelse af formular.

Intet problem.

Læs her: http://www.php.net/manual/en/features.file-upload.php

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : fh

Dato : 08-04-03 21:40

Hej Michael

Jeg er ingen ørn til php. Men så vidt jeg kan stave ud af din reference,
handler den om at oploade billede til et websted. Det jeg søger er
vedhæftning på formular til modtagelse som e-mail.

Hilsen Flemming

Fra : Michael Bested

Dato : 09-04-03 10:59

Hej...

> Jeg er ingen ørn til php. Men så vidt jeg kan stave ud af din reference,
> handler den om at oploade billede til et websted. Det jeg søger er
> vedhæftning på formular til modtagelse som e-mail.

Okay, jeg forstod ikke lige at det var til en mail du mente. Men prøv så
her: http://www.delfs.dk/articles/danish/Haeft_filer_ved_mails.html

--
Mvh.
Michael Bested