Billig rejse... Det er jo utroligt...
Fra : Michael Bested

Dato : 07-04-03 17:10

Jeg så i går på spies.dk og tjaereborg.dk, at hvis man ville rejse
til Cypern i dag, kunne man få en uge med fly til kun 995,- kr.

Det er jo en vanvittig billig pris. Hvordan kan de overhovedet
gøre det til den pris?

Vil prislejet ligge på samme niveau på fredag (Ferie), hvis man
bestiller med så kort varsel?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-03 18:12

"Michael Bested" <michael@bested.net> skrev
> [...]
> til Cypern i dag, kunne man få en uge med fly til kun 995,- kr.
> Det er jo en vanvittig billig pris. Hvordan kan de overhovedet

Heller sælg en rejse man måske ikke tjener på, end tab penge på en rejse man
slet ikke komme af med. Rejser der er så billige, er som regel rejser der er
i overskud og sidste mulighed for sælger at komme af rejsen inden det er
forsent. Du kan være sikker på, at bare for et par dage siden så var
tilbudet der næppe.

> Vil prislejet ligge på samme niveau på fredag (Ferie), hvis man
> bestiller med så kort varsel?

Om du kan finde en tilsvarende rejse på fredag til samme pris, så er det et
spørgsmål om at have is i maven, men umiddelbart vil jeg sige nej, da fredag
og lørdag er større rejse dage end andre ugedage.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 07-04-03 19:50

> [...]
fredag
> og lørdag er større rejse dage end andre ugedage.

Er der ikke noget om, at nogle af koalitionens fly letter derfra, tanker op
eller lignende? Det kan være derfor rejselysten dertil er knap så stor.

Birgitte

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-03 21:11

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev
> Er der ikke noget om, at nogle af koalitionens fly letter derfra, tanker
op
> eller lignende? Det kan være derfor rejselysten dertil er knap så stor.

NEJ.

--
Søren Blom
soren@blom.dk