Kan ikke komme i kontakt med www.spilpushe~
Fra : John

Dato : 07-04-03 16:49

Hejsa,

Jeg bestiller 2 spil til en værdi af kr. 688,- hos spilpusheren.dk.
Leveringstid angives til 3-5 hverdage. Men under forbehold, helt op til 3
uger. Efter 1-2 mails hvor der bliver forklaret at spillene er sendt efter
ca. 1 uge, hører jeg intet mere derfra! Ca. 3 uger efterbestillingen skriver
jeg og siger jeg fortryder købet, og bestiller herefter andensteds, hvor
varen bliver leveret dagen efter.

1 måned efter bestillingen modtager jeg varen, og pengene hæves via dankort
betaling på min konto - jeg sender pakken retur med et brev om at jeg
henholder mig til min fortrydelsesret - som er angivet på hjemmesiden - men
pakken kommer retur.

Efter en større detektivindsats, gennem krak, 118, CVR register, er det
endnu ikke lykkes mig at komme kontakt med folkene bar spilpusheren og
dvdpusheren. Jeg fik ringet til en med samme navn, som fortalte mig at flere
andre havde forsøgt at kontakte vedkommendet...

Tiden går for mig, jeg har haft pakken i ca. 1 uge (der er ingen faktura
med - men jeg har gemt embellagen med poststempel) Jeg har en adresse mere
jeg kan forsøge at sende til - men hvordan sikrer jeg mig at jeg ikke sender
pakken og ikke ser pengene??

Problemet er i det store hele at det ikke har været mig muligt at kontakte
folkene bag - overhovedet!

--
Med venlige hilsener
John B. Jensen

Fra : Andy

Dato : 07-04-03 19:43

> [...]
> pakken og ikke ser pengene??
>
> Problemet er i det store hele at det ikke har været mig muligt at kontakte

DKhostmaster angiver:
Domænenavn: spilpusheren.dk
Registreret: 2002-10-24

Registrant:
Handle: DP3572-DK
Navn: Dvd pusheren
Adresse: Espenhøjvej 32
Postnr. & by: 8220 Brabrand
Land: Danmark
Telefon: +45 86259780
E-mail: info@dvdpusheren.dk

Derudover ser jeg ikke særlig meget information om firmaet overhovedet på
deres hjemmeside...

E-handelsloven:
§ 7. En tjenesteyder skal give oplysning om
1) tjenesteyderens navn,
2) den fysiske adresse, hvor tjenesteyderen er etableret,
3) e-post-adresse og eventuelt postadresse og andre oplysninger om
tjenesteyderen, som gør det muligt at kontakte og kommunikere med
tjenesteyderen,
4) CVR-nummeret, hvis tjenesteyderen er registreret i Det Centrale
Virksomhedsregister,
5) tilhørsforhold til eventuelle godkendelsesordninger, herunder den
relevante tilsynsmyndighed.
Stk. 2. En tjenesteyder, der udøver et lovreguleret erhverv, skal desuden
give
1) oplysning om enhver brancheorganisation eller lignende, hvor
tjenesteyderen er registreret,
2) oplysning om erhvervsbetegnelsen og den medlemsstat, hvor den er givet,
og
3) en henvisning til de faglige regler, der gælder for det lovregulerede
erhverv, og hvorledes der kan opnås adgang til disse.
Stk. 3. Der skal for tjenestemodtageren og myndighederne være en let
tilgængelig og vedvarende adgang til de i stk. 1 og 2 nævnte oplysninger.

Andy

Fra : John

Dato : 07-04-03 20:33

"Andy" <aaa_2500X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> flere

> sender

> DKhostmaster angiver:
> Domænenavn: spilpusheren.dk
> Registreret: 2002-10-24
>
> Registrant:
> Handle: DP3572-DK
> Navn: Dvd pusheren
> Adresse: Espenhøjvej 32
> Postnr. & by: 8220 Brabrand
> Land: Danmark
> Telefon: +45 86259780
> E-mail: info@dvdpusheren.dk

SUPER det var det eneste jeg ikke havde prøvet - er nu kommet i kontakt.
Problem lader til at være løst. MANGE tak!

Med venlig hilsen
John

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-04-03 20:06

On Mon, 7 Apr 2003 17:49:21 +0200, "John" <jjensen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>pakken og ikke ser pengene??
>
>Problemet er i det store hele at det ikke har været mig muligt at kontakte

Butiksnavn: Spil Pusheren
Butiksejer: Spil Pusheren
Adresse: Brabrand Skovvej 74
Postnr./by: 8220 Brabrand
E-mail: info@spilpusheren.dk
Kontaktpers.: Henning P Dahl
CVR-/SE-nr.: 25262700
Etableringsår: 02

Endvidere frembringer CVR registret følgende:

JURIDISK ENHED
CVR-nr.:
25-26-27-00 Startdato: 01.04.2000 Ophørsdato:

Navn:
DVD Pusheren v/Bo Sommer

Adresse:
Espenhøjvej 32
8220 Brabrand

Telefon:

Fax:

E-mail:

Virksomhedsform:
10 - Enkeltmandsvirksomhed

Hovedbranche:
747030 - Vinduespolering

Antal Ansatte:
-
Flemming Jacobsen

Fra : John

Dato : 07-04-03 20:22

> Butiksnavn: Spil Pusheren
> Butiksejer: Spil Pusheren
> Adresse: Brabrand Skovvej 74
> Postnr./by: 8220 Brabrand
> E-mail: info@spilpusheren.dk
> Kontaktpers.: Henning P Dahl
> CVR-/SE-nr.: 25262700
> Etableringsår: 02
>
> Endvidere frembringer CVR registret følgende:
>
> JURIDISK ENHED
> CVR-nr.:
> 25-26-27-00 Startdato: 01.04.2000 Ophørsdato:

> [...]

Dette har jeg også selv haft held med at finde frem. Jeg har kun forsøgt at
sende til Brabrand Skovvej 74, den kommer retur. Telefonnummeret opgivet på
www.dvdpusheren.dk eksisterer ikke. Men hvis jeg forsøger at sende til
Espenhøjvej 32, og ikke får den tilbage - ender jeg så ikke med at risikere
at stå uden penge og uden vare? Medmindre jeg ofre penge på at sende
rekomanderet....

Mvh
John

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-04-03 20:29

> [...]
>Espenhøjvej 32, og ikke får den tilbage - ender jeg så ikke med at risikere
>at stå uden penge og uden vare? Medmindre jeg ofre penge på at sende

Har lige prøvet at slå adressen op på både de gule side og krak under
både privat og firma og de finder ikke noget.
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 07-04-03 23:46

Godt jeg læste denne tråd. Der skal jeg godt nok ikke handle fra.

HC

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-04-03 10:00

John wrote:
> [...]
> ikke med at risikere at stå uden penge og uden vare?
> Medmindre jeg ofre penge på at sende rekomanderet....

Var du ikke i kontakt med ham?
- Så kan du vel sende med postopkrævning.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : John B. Jensen

Dato : 08-04-03 15:05

> Var du ikke i kontakt med ham?
> - Så kan du vel sende med postopkrævning.
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen

Jeg svarede Andy lidt længere oppe i tråden, følgende:

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-04-03 16:23

John B. Jensen wrote:

> Jeg svarede Andy lidt længere oppe i tråden, følgende:

Hehe, jeg havde ikke lagt mærke til tidspunkterne
indlæggene var skrevet på ;)