Hvor får man den ring til bundkortet Intel~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-04-03 15:18

Jeg er ved et uheld kommet til at smide den ring til bundkortet, som Intel
In-a-box køleren klipser sig fast på, væk :(

Ved i hvor man kan købe sådan en ny ring?

Det er den sorte plastikfidus der sidder rundt om P4 soklen, og den følger
som regel med til de bundkort man køber. Det bundkort jeg har er et IT7 fra
Abit hvis det har noget at sige.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-04-03 15:30

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Jeg er ved et uheld kommet til at smide den ring til bundkortet, som
> Intel In-a-box køleren klipser sig fast på, væk :(
>
> Ved i hvor man kan købe sådan en ny ring?

Fandt lige installationsvejledningen. Det hedder åbenbart en "Processor
retention mechanism"

Der er en tegning af den her:
ftp://download.intel.com/support/processors/manuals/p4p478_1.pdf

Der er "A" i tegningens øverste venstre hjørne jeg mangler.

Håber i kan hjælpe mig.

Hvis i har en liggende, fordi i bruger en anden type køler, eller har et
defekt P4 bundkort liggende med denne mekanisme påmonteret, så er jeg da
interesseret i at købe den for billige penge :).

Flemming