Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak LS443, er det noget værd ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-04-03 14:50

Jeg overvejer at købe et sådant, men er det noget værd ?

http://makeashorterlink.com/?K1AE14E14

Jeg har set det til 3395,- kr. incl PP og dockingstation.
Nogen der har set det billigere ?

Per
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 1 GB video online
Nu med highlights fra hele 2002 sæsonen

Fra : Lars [8210]

Dato : 07-04-03 15:14

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg overvejer at købe et sådant, men er det noget værd ?
>
> http://makeashorterlink.com/?K1AE14E14
>
> Jeg har set det til 3395,- kr. incl PP og dockingstation.
> Nogen der har set det billigere ?

Hej

Jeg kender ikke kameraet, men det kan sagtens finde
billigere! = 2780 Dkr. incl porto.....

Reference:

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=309840

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Morten

Dato : 07-04-03 19:17

Personligt kan jeg ikke sige det, da jeg ikke har haft pågældende kamera,
men at DX4900 og en kamerat købte en DX4330 - og kvaliteten af selve
kameraet er da også i top, men billedkvaliteten kunne godt være bedre. Se
følgende review:
http://www.dcresource.com/reviews/kodak/ls443-review/index.html

Da jeg var træt af mit DX4900 af samme grund som på LS443 købte jeg en Canon
S50. Den er super, men også en del dyrere...
Hvis det er prislejet omkring LS443 du kigger i vil jeg da anbefale dig at
kigge på et Canon A70. Det er godt nok "kun" 3 megapix, men tilgengæld er
billederne knivskarpe. Min lillesøs har lige haft fødselsdag og jeg forærede
hende et A70 - og de billeder er trods den ene megapixel mindre væsentlig
bedre end både DX4900 og (den oppepede DX4330) LS443 - og meget bedre end
DX4330 da den er 3 megapix som A70'eren.

DX4330 og LS443 er funktionsmæssigt identiske og har kun en brøkdel af de
funktioner et A70 har - de er fuldautomatisk uden ret meget mulighed for
manuel indstilling. A70 derimod kan sættes til både fuld automatisk, fuld
manuelt og hvad der så end måtte være derimellem.
Blev faktisk overrasket over at se hvor lidt forskel der er på A70 og S50 -
det er _næsten_ kun opløsningen!

A70'eren er i øjeblikket billigst i DK hos kamerahuset:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587982

Mvh
Morten

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-03 19:28

"Morten" <fjerndenneteksther_tilt_u@hotmail.com> wrote in message
> [...]
S50 -
> det er _næsten_ kun opløsningen!
>
> A70'eren er i øjeblikket billigst i DK hos kamerahuset:

Ikke enig mht prisen - se
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=24715704
Ellers er jeg heller ikke i tvivl - har set meget på A70 og ville ikke
drømme om at købe Kodak i stedet. Har endnu tilgode at se Kodak-billeder der
har skarphed og ikke har mudder i skygger samt store, ensfarvede flader
(f.eks. himmel).
Og jeg har efterhånden set ret mange tests på nettet.
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Morten

Dato : 07-04-03 19:33

> Ikke enig mht prisen - se
> http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=24715704

Mener du ikke
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=27067027
i stedet??? ;)

Og jo, PRC må ikke lige have opdateret deres priser hos edbpriser, men det
kommer vel hurtigt...
Det beviser jo blot man selv skal være lidt vågen :)

Mvh
Morten

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-03 20:51

> [...]
> kommer vel hurtigt...
> Det beviser jo blot man selv skal være lidt vågen :)

Jo selvfølgelig ! Det underlige er at jeg har et link liggende som jeg har
brugt til at holde øje med de card-reader. Når jeg så trykker på linket
kommer jeg jo til den side - og så starter det sære: klikker videre over
digi-cams til Canaon A70 vises alene og kopierer linket fra IE's
adresselinie - der IKKE opdaterer på denne side ? Har lige testet det samme
blot med start på prc-data.dk med samme resultat. Har ikke tidligere
bemærket et sted hvor IE ikke opdaterer adresselinien løbende.
Opera nægter osse at opdatere - hm !

Ja men tak for at du var vågen - mange ku' vist ellers sidde og tro jeg var
dummere end andre folks børn. Det siger mor ellers at jeg ikke er

Jesper
----------

Fra : Morten

Dato : 08-04-03 07:24

> [...]
var
> dummere end andre folks børn. Det siger mor ellers at jeg ikke er

Forklaringen er nu ret simpel...
PRC's site ligger i frames og det er kun indholdet i frame'sne der
opdateres. Selve framesættet forbliver det samme - og dermed også adressen.
Det samme gør sig i øvrigt gældende med edbpriser.dk, hvor siden består af
to frames - og man kun ser den ene. Vil man se adresselinien ændre sig på
edbpriser skal man i adresselininen skrive:
www.edbpriser.dk/forsiden.asp

Og vil man linke unden at bruge /forsiden.asp højreklikker man bare og siger
"Copy shortcut" eller hvad det lige måtte hedde i pågældende browser.

Mvh
Morten