XP2100+ B-Core???
Fra : Michael Melby

Dato : 07-04-03 14:14

Hej

Hvor kan jeg skaffe den CPU henne? Athlon XP (T-bred) 2100+, og det skal
være T-bred B Core.

Mvh

Michael

Fra : Benito

Dato : 08-04-03 00:10

"Michael Melby" <michael.melby@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor kan jeg skaffe den CPU henne? Athlon XP (T-bred) 2100+, og det skal
> være T-bred B Core.
> Mvh
> Michael

Jeg købte min hos shg.dk for ca. en måned siden. Prisen er ca. den samme:
753 kr. og sammen med Epox 8RDA+ Nforce2 board og Samsung 2x256 PC 2700
DDR-ram kører det helt fjong Min XP 2100 kører "snilt" som en 2400 og
med bedre køling (kabinet og cpu) vil den køre som en XP 2600. Det hele
ordnes via bios - dejlig nemt !

Mvh
§ ?
(*-*) Benito \(*.*)/
/O~ O
_/\_ _/\_

Fra : TBP

Dato : 08-04-03 18:04

> Hvor kan jeg skaffe den CPU henne? Athlon XP (T-bred) 2100+, og det skal
> være T-bred B Core.
>
> Mvh
>
> Michael

Hej.

Har også købt min hos SHG. Er med AIUHB stepping,kører pt. 2365 MhZ med
luftkøling.Det svarer vel til en 2900-3000+ .Meget godt til 780,-kr.

Torben

Fra : Michael Melby

Dato : 08-04-03 19:34

Da i bestilte hos shg.dk. Skrev i at det skulle være en T-bred med B-core??
Eller hva???

Fra : TBP

Dato : 08-04-03 19:55

> Da i bestilte hos shg.dk. Skrev i at det skulle være en T-bred med
B-core??
> Eller hva???

Næh,det var rent held!
Men du kan da forsøge,det kan ikke gå værre,end du får et nej.

Torben

Fra : Morten Thiel Nielsen

Dato : 13-04-03 22:34

Ellers så bestil en hos waterheads.dk, de garanterer at du får den "gode"
model.
Min 1700+ var som de havde lovet, så de kan varmt anbefales...eneste minus
er af de ikke tager Dankort i webshoppen......