Hjælp til Eksamens-opgave!
Fra : Morten

Dato : 07-04-03 12:55

Hejsa

Jeg vil starte med at beklage, da jeg godt ved at dette indlæg ikke har
noget med denne gruppe at gøre.
Men da jeg står overfor en eksamensopgave til min studenter eksamen, derfor
betyder selv den mindste hjælp jeg kan få herfra, utrolig meget, og folk i
denne gruppe plejer jo at være meget venligtsindet, så jeg håber i vil se
bort fra ovenstående, og ofre 3 minutter på at udfylde dette spørgeskema:

http://www.3000.subnet.dk/

Skemaet omhandler jeres vaner mht. vinduespudsning.

Jeg takker mange gange for hjælpen !

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-04-03 13:10

Morten skrev:

> Jeg vil starte med at beklage, da jeg godt ved at dette indlæg
> ikke har noget med denne gruppe at gøre.

Så skulle du ikke have postet det.

FUT <news:dk.admin.netikette>.

// Klaus

Fra : Peter

Dato : 07-04-03 13:33

Ret lige stavefejlene en anden gang inden du lægger noget ud på en
hjemmeside!

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 07-04-03 14:13

Lighten up, mand. Kan du blive mere mavesur?
HC

Fra : Peter

Dato : 07-04-03 16:27

"Hans Chr. Vang" <arno@duksedrengen.dk> skrev i en meddelelse
> Lighten up, mand. Kan du blive mere mavesur?
> HC

ja ok, indrømmet, det var ikke videre pænt skrevet
Men det er nu irriterende at tendensen efterhånden er ved at være at det er
fuldstændig ligegyldigt, hvordan man skriver på nettet, i aviser, på skilte
m.m. DET er jeg "sur" over...

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 07-04-03 17:20

Kender det godt, og jeg er også en af dem der retter folk, men ikke på den
måde...=)

hader især når UNDERTEKSTERE ikke ka finde ud af deres job... altså.. der
burde man sgu ku' stave.

HC

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-04-03 19:30

Hans Chr. Vang wrote:
> [...]
> måde...=)
>
> hader især når UNDERTEKSTERE ikke ka finde ud af deres job... altså.. der

UNDERTEKSTERE...?
Er det dem der modsat dig skriver korrekt _under_ spørgsmålet.?

Du har vist en dårlig vane med at skrive over det du svarer på.

Med det antal indlæg du har skrevet, må du jo efterhånden have fundet ud
af at der er noget der hedder www.usenet.dk.

Kig f.eks. her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hvis du ikke kender det, er det vist tiden du læser lidt på lektien.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen