Musikken der blev spillet i Mit Sande Jeg ~
Fra : Torben Schmidt

Dato : 06-04-03 22:41

Hej.

I TV2's nye underholdningsprogram, Mit Sande Jeg, fik Timm Vlademir besøg af
Klaus Bondam. På et tidspunkt i udsendelsen skulle vi høre et stykke musik,
sunget af Zindy Laursen. Klaus var i øvrigt ude og danse sammen med hende
under sangen. Mit spørgsmål er: Hvad hed sangen og hvem er den originale
sanger til sangen? Jeg ved godt det efterhånden er et stykke tid siden at
udsendelsen blev vist, men hvis der er en som kan hjælpe mig alligevel, så
vil jeg altså blive meget glad.

Mvh.
Torben

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 07-04-03 08:17

> [...]
>udsendelsen blev vist, men hvis der er en som kan hjælpe mig alligevel, så

Jeg mener det var "I Will Survive", gjort mest kendt af Gloria Gaynor.