så kom Alf (lidt lang)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-04-03 21:04

Hej

Jeg lovede jo at fortælle lidt om hvordan det gik, når Alf kom her til os.
Han kom igår middags, og hans tidligere "mor og far" blev et par timer, og
derefter listede de stille afsted.
Det er gået rimeligt smertefrit. Han var lidt forvirret igår, men har ikke
vist tegn på at han er ked af det eller savner det gamle hjem, og det jo
rigtigt lækkert. Men men men vi har jo også to norske skovtøser. Yatzy er
sådan set ret ligeglad. Hun har ikke noget imod at han er her. De går rundt
og snakker lidt sammen, og har da også næsemøzzet. Han skal bare ikke
begynde at fælge for meget efter hende, for så får han et lille slag med
poten.
Zulu har til gengæld sat sig for, at han ikke skal være her Puha hvor
har hun hvæst og knurret og slået efter ham. De har dog ikke været oppe at
slås.
Vi lod dem gå sammen i nat, men ud på morgenen delte vi dem fra hinanden, så
vi kunne få lidt søvn. For da gik det da helt galt. Lige pludselig knurrede
de alle af hinanden. Men i morges da de blev lukket sammen igen var der
ingenting.
Her til aften kunne de spise ved siden af hinanden, og knurren og hvæsen er
der faktisk ikke noget af Vi skiller dem dog fra hinanden, når vi går i
seng igen....... bare for en sikkerheds skyld.
Men ellers kan jeg jo fortælle at han er en stor fyr på 6 1/2 kg. Vi har
børstet ham af et par gange de sidste to dage, da han havde enormt mange
knuder på mave, bryst og bag på benene. Ikke mærkeligt, når den tidligere
ejer var allergisk. Men nu er han næsten fin, og vi kan nulre ham på maven
igen

Vi er virkelig overraskede over hvor godt det er gået. Han er faktisk så
tryk at han faldt i søvn hos mig i sengen igår. Dejligt
Det var så lige den up-date jeg lovede.

MVH Kari

Fra : maz

Dato : 07-04-03 20:18

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> wrote in message
*snip*> Vi er virkelig overraskede over hvor godt det er gået. Han er
faktisk så
> tryk at han faldt i søvn hos mig i sengen igår. Dejligt
> Det var så lige den up-date jeg lovede.

Hej Kari
Dejligt at høre, at introduktionen er gået godt. Forhåbentligt fortsætter
det godt.
:) maria

Fra : Kate

Dato : 08-04-03 22:29

> Jeg lovede jo at fortælle lidt om hvordan det gik, når Alf kom her
> til os.

Det var dog skønt at det går gnidningsløst. Tillykke med ham.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer