Problemer med at tilslutte USB på bundkort~
Fra : Per

Dato : 06-04-03 21:01

Jeg har købt et Chieftec kabinet - et Dragon - med to USB-stik og eet
firewire-stik på fronten.
Jeg skal have forbundet USB-stikket til bundkortet - et ASUS A7N8X Deluxe og
har også fundet en vejledning på Chieftec's webside. Men de to ting stemmer
ikke helt overens - er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg
tilslutter USB-stikkene på bundkortet??

Tak.

Fra : Michael ø Andersen

Dato : 08-04-03 23:52

"Per" <perr@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stemmer
> ikke helt overens - er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg

M.V.H Michael.