internet over stikkontakt
Fra : martin nielsen

Dato : 06-04-03 17:35

hvornår og hvem kommer til at udbyde denne slags internet ?
jeg bor på vestsjælland så udbyderen skal være næsten lands dækkende......
og ikke kun i de store byer

MVH

Martin

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 06-04-03 17:49

"martin nielsen" <martinvn21@hotmail.com> writes:

>hvornår og hvem kommer til at udbyde denne slags internet ?
>jeg bor på vestsjælland så udbyderen skal være næsten lands dækkende......
>og ikke kun i de store byer

Der kører forsøg med det (eller har gjort i hvert fald). NESA
regner med at have noget med parallelt nedgravede fibre om 10
år.

Så det er ikke noget, der kommer i morgen.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-04-03 18:01

martin nielsen skrev:

>hvornår og hvem kommer til at udbyde denne slags internet ?

Svaret blæser i vinden.

Det er nok 6 år siden (for passende værdier af 6) jeg hørte om
det første gang. Siden da har der af og til været en kortvarig
mediebølge som så er døet ud igen.

Der er transientstøj på elnettet, og det er vist ret dyrt at
filtrere det ordentligt fra.

--
Bertel

Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 09-04-03 16:45

"martin nielsen" <martinvn21@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvornår og hvem kommer til at udbyde denne slags internet ?
> jeg bor på vestsjælland så udbyderen skal være næsten lands dækkende......
> og ikke kun i de store byer

Sonofon tilbyder trådløst internet http://www.sonofon.dk/index.asp søg på
bredbånd.
har en kamerat der har det køre godt og stabilt

Søren

Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 09-04-03 16:46

..Undskyld