Falco vienna remix
Fra : Marco mølbæk

Dato : 06-04-03 01:19

Da jeg var ung hørte jeg et remix af Falco: Vienna calling.
Det var IKKE ; Long version, Tourist Version
The Incredible Grand "Tour De Vienna" Live Mix, metternich arrival mix.

Det var et mix, hvor man hører speakeren fra et fly/bus fortælle om de ting
man ser i Wien, alle de nævnte steder bliver understøttet af musik fra
Falco's hit. det hele ender i en live konsert med Falco...

Det har vel nok 15 - 20 år på bagen, men hvor finder jeg det nummer .... ???

Vi sendez
Marco