hjælp til dokumenter ved skilsmisse
Fra : brianole

Dato : 05-04-03 23:07

Jeg har efter gennemlæsnng af adskillige sider om ophør af ægteskab
konstateret at jeg skal bruge følgende dokumenter

Aftale om udøvelse af fælles forældremyndighed',

en 'Aftale om samværsret'

skema til opgørelse af bodele samt

en bodelingsoverenskomst.

Vi er enige om at jeg skal blive boende i vorer fælles hus- mod
fornøden økonomisk kompensation til hustru - Kontantbeløb + pant i
bolig - restbeløb - aftales i Bodelingsoverenskomst. Ejendomsmægler
er allerede sat på vurderingsspørgsmålet.

De forskellige dokumenttyper er til salg (500 kr. for en pakke)
enkelte steder, men jeg vil lige spørge her om der er nogen her der
skulle ligge inde med eksempler af de omtalte dokumenter.
Jeg har efter ihærdig søgning ikke selv været i stand til at finde
eksempler på nettet. Så hvis nogen kan hjælpe vil jeg sætte stor pris
på det.

på forhånd tak

Brianole

Fra : René Jørgensen

Dato : 06-04-03 00:01

"brianole" <Brian_ole@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har efter ihærdig søgning ikke selv været i stand til at finde
> eksempler på nettet. Så hvis nogen kan hjælpe vil jeg sætte stor pris

Gå på biblioteket og lån en bog med juridiske kontrakter i, så skal du godt
nok selv skrive dem.

Prøv at sikre dig at det er den nyeste udgave du får fat i. Det er nogle
rimelige tykke bøger, men de bør også indeholde de ting du efterspørger.

Hilsen

René

Fra : Ham

Dato : 06-04-03 06:54

Gå til statsamtet - de fleste dokumenter hqr de liggende. I hvert fald
brugte jeg ikke ved min skilsmisse noget som helst andet end det som kunne
hentes der.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Mongoose