Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fynske foto
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-03 19:47

Prøv at kigge forbi denne side med natur fra Fyns Land: www.fynskefoto.dk

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-04-03 21:08

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at kigge forbi denne side med natur fra Fyns Land: www.fynskefoto.dk

Det er nogle flotte billeder du der har fået taget dig, men der er intet som
viser at det er fra fyn? ..

> De bedste hilsner
> Anette Linnea

Uh.. er du i familie med Alex ? :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Pico

Dato : 05-04-03 23:43

Anette Linnea wrote:
> Prøv at kigge forbi denne side med natur fra Fyns Land:
> www.fynskefoto.dk
>
> De bedste hilsner
> Anette Linnea

Rigtig flotte billeder. Det kunne være man skulle flytte tilbage til Fyn
Pico

Fra : max

Dato : 06-04-03 07:36

> Rigtig flotte billeder. Det kunne være man skulle flytte tilbage til Fyn

> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Der er nogle perler i mellem - WOW...!... Håber der kommer
regelmæssige opdateringer..max

Fra : ab

Dato : 09-04-03 15:25

Underligt at du kalder siden "Fynske Foto" - det må da være enten "Fynske
Fotos" eller "Fynsk Foto" - ja, den danske sprok er en sværd en.

Bortset fra det, kan jeg kun tilslutte mig det tidligere indlæg - ikke meget
fynsk ?

Skal billederne bedømmes / kommenteres, var det jo rart at vide, hvad du vil
med din side. Fotografierne er næsten alle ret specielle. Egentlig rene
registreringer - måske egnet som baggrund for noget andet. Klart at man som
fotograferende kan blive bidt af detaljer, men detaljerne kommer jo først
rigtigt til sin ret, når billedet formår at understrege det, der er det
egentlige i billedet. På den måde du har registreret din omverden, flakker
øjnene bare rundt - men det er jo OK, hvis det er det du har til hensigt, og
så må enhver jo prøve at få det bedste ud af det.

ab