aplication i forgrunden
Fra : carsten

Dato : 21-03-01 18:34

Hej med jer.
Jeg ønsker at have et lille ur kørende samtidig med at jeg kører en
powerpoint presentation. Jeg forestiller mig, at uret blot skal være en
lille aplication som kører sideløbende med powerpoint, og et sådant har jeg
fundet, men mit problem er, at uret "forsvinder" til baggrunden når jeg
bladrer i mine sider i powerpoint. Hvordan får jeg aplicationen til hele
tiden at være vist i forgrunden uden at forsvinde selvom jeg bladrer i
presentationen.
Håber du kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Carsten

thorsen@edb.dk
http://korttidstip.f2s.com/

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 22-03-01 21:55

Jeg tror ikke du kan styre det fra Java... (Nå håber jeg ikke der kommer
nogle efter mig). Jeg tror du skal finde svaret i MFC eller/og Win32API...
Der ligger alle funktionerne til windows...