Udsendelse af nyhedsbreve
Fra : Mads

Dato : 05-04-03 17:48

Hej NG

Hvordan kan jeg lettest udsende nyhedsbreve via e-mail, når følgnede
skal opfyldes:

- Anvendelse af adresseudtræk med e-mail og navn
- Indsæt "Kære XXX" i starten af mailen
- Mulighed for anvendelse af links

Jeg har forsøgt med Outlook XP, som både kan importere adresseudtrækkene
og lave "kære XXX", men desværre sker det i nogle tilfælde (nogle
modtagere) at linket bliver inaktivt? Mailen sendes i HTML format - hvis
jeg anvender "tekst format" skal hver mail godkendes! Jeg har også
forsøgt med Outlook 2000 SP1 - her fungerer det hele bortset fra, at man
ikke kan importere adresseudtrækket!

Nogen gode forslag?

Mads

PS. Der er IKKE tale om spammail!

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-03 19:30

> [...]
> jeg anvender "tekst format" skal hver mail godkendes! Jeg har også
> forsøgt med Outlook 2000 SP1 - her fungerer det hele bortset fra, at man

Hej Mads

Prøv at gå ind på
www.mailinglist.dk

Fra : JLA

Dato : 06-04-03 05:08

Hej Mads

Du kan også prøve http://www.1-1list.dk/
Den eneste reklame der bruges der som gratis medlem er firmaets mavn

Jens Jørgen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-04-03 19:08

Hej Mads

"Mads" <mebsnabelabkmspunktuminfo@example.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal opfyldes:
>
> - Anvendelse af adresseudtræk med e-mail og navn

Prøv The Bat! Du kan hente en 30 dages gratis prøveversion på
www.ritlabs.com så du ved selvsyn kan se alle mulighederne. Hvis du
derudover prøver at kigge lidt på Skabeloner og Quick Templates, er der
muligheder med dette program. Jeg bruger det selv -- men dog Outlook Express
til NG...

> PS. Der er IKKE tale om spammail!

Det vil nok heller ikke være nogen god idé for spam slås hårdt ned på af
danske ISP...

Henrik, Slagelse

Fra : Mads

Dato : 09-04-03 17:48

Mads skrev:
> [...]
> jeg anvender "tekst format" skal hver mail godkendes! Jeg har også
> forsøgt med Outlook 2000 SP1 - her fungerer det hele bortset fra, at man

Løsningen var at opdatere OutlookXP med sidste nye sp/patch, hvorefter
linket virkede efter hensigten.

Mads