Klaus og Tjenerne remember
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:46

KLAUS OG TJERNES NYE CD - Arrrhhhhhhh..... jeg ved nu ikke liiiiiige...

Ja så kom " Klaus og Tjenernes" nye cd med gamle 60-er-slagere. Alle de gode
kendte sange er der. Men det er ikke musik i den kendte tjener-stil. Der er
lidt for meget skingert fabrikshals-agtig lyd over numrene. Så`n lidt hen af
Brødrenes Songs-cd. Det kunne godt være bedre.
Men ok. Det er da så nogenlunde og bestemt noget som man kan holde ud at
lytte til. Men det er altså ikke noget som når "På slaget tolv`s særdeles
bløde cremede lyd til sokkeholderne. Uhmmnnn....

På en skala fra 0 til 10, hvor 10 er det bedste vil jeg give "Klaus" et
6-tal
"Brødrene får et "5-tal" og "På slaget middag" får et 10-tal.

Så fik vi vist den skala placeret.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:50

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8dfcfc$0$42627$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> KLAUS OG TJERNES NYE CD - Arrrhhhhhhh..... jeg ved nu ikke liiiiiige...

_____

Hov da. Vi skal da lige huske at "Klaus og serveringspersonalet" kommer i
"Godawten Dannevang" den 15. april

Hilsen Åge

Fra : Torben Larsen

Dato : 04-04-03 23:16

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> _____
>
> Hov da. Vi skal da lige huske at "Klaus og serveringspersonalet" kommer i

Jeg har sat videoen

Torben

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-04-03 23:20

Torben Larsen wrote:
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

nyhedsmeddelelse:3e8dfcfc$0$42627$edfadb0f@dread11.news.tele.dk..
..

> Jeg har sat videoen
>
> Torben

Jeg er heldigvis ikke hjemme den dag..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Dopedog

Dato : 05-04-03 09:44

> KLAUS OG TJERNES NYE CD - Arrrhhhhhhh..... jeg ved nu ikke liiiiiige...
>
> Ja så kom " Klaus og Tjenernes" nye cd med gamle 60-er-slagere. Alle de
gode
> kendte sange er der.

Gode og kendte sange ? Det hænger ikke rigtig sammen i en sætning med "Klaus
og Tjenernes" nye cd.

> Men det er ikke musik i den kendte tjener-stil.

Det er faktisk slet ikke musik !

> [...]
> Brødrenes Songs-cd. Det kunne godt være bedre.
> Men ok. Det er da så nogenlunde og bestemt noget som man kan holde ud

Hvis man er bundet til en stol og kan vælge mellem det eller at se Klaus &
Servants, tjo, så ville jeg nok også vælge at høre dem.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-04-03 20:29

> Ja så kom " Klaus og Tjenernes" nye cd med gamle 60-er-slagere.
> Alle de gode kendte sange er der.

Der er altså højst lavet 20-25 gode kendte 60'er-sange? Der kan man
bare se....

> Men det er ikke musik i den kendte tjener-stil.

Det giver til gengæld klart points!

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse