DDR ram fejlkøb
Fra : Morten Damgaard

Dato : 04-04-03 18:20

hej !!
Har nettop købt 256 DDR Ram til min ca 2 års fujitsu siemens, den kan
kun klare SD ram , er der nogle derude der vil bytte eller købe.
Pakken er selfølgelig uåbnet.
Og til sidst er der virkelig stor forskel på de 2 slags ram ?

Bor på Borups alle (kbh Nv.)

Fra : Anders [2630]

Dato : 04-04-03 19:30

"Morten Damgaard" <mortend70@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pakken er selfølgelig uåbnet.
> Og til sidst er der virkelig stor forskel på de 2 slags ram ?

Ja, SDRAM køre 100 eller 133 mhz,

DDR PC2100 kører 266 Mhz
DDR PC2700 kører 333 Mhz

Osv.

/Anders

Fra : Martin S.

Dato : 04-04-03 21:09

"Anders [2630]" <andos@tdcadslFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Damgaard" <mortend70@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, SDRAM køre 100 eller 133 mhz,
>
> DDR PC2100 kører 266 Mhz
> DDR PC2700 kører 333 Mhz

Ja og fysisk er der også forskel på SD og DDR-RAM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-04-03 09:58

In dk.edb.hardware, Morten Damgaard <mortend70@hotmail.com> says...
> kun klare SD ram , er der nogle derude der vil bytte eller købe.

Det vil de sikkert i en markedsgruppe. Her handler vi kun med
skumbananer.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen