Nye nokia modeller
Fra : Fraxx

Dato : 21-03-01 15:04

Har i set de nye Nokia telefoner?
3330, 6310 og 8310:

http://www.nokia.com/phones/index.html

Fra : Gunnar Holse

Dato : 22-03-01 16:46

"Fraxx" <fraxxflame@.....dk> skrev i en meddelelse
news:99acgo$6r6$1@news.inet.tele.dk...
> Har i set de nye Nokia telefoner?
> 3330, 6310 og 8310:
>
> http://www.nokia.com/phones/index.html

Ja - og hvor er de grimme! Jeg er lige røget tilbage på Ericsson i håb om at
Nokia ville tage den lidt med ro på design-siden i fremtiden. Men nej - selv
6210-designet er det lykkedes dem at forvrænge. Nokia's "no-brainer"
menusystem er godt nok, men hvor er telefonen til voksne i produktkataloget?

Fra : Møgelmose

Dato : 22-03-01 19:54

>men hvor er telefonen til voksne i produktkataloget?

8850 mere vil jeg ikke sige hvad med 7110 eller 9xxx modellerne (de er da
omend ikke andet voksne i størrelsen *G*)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 22-03-01 21:25

> Ja - og hvor er de grimme! . Men nej - selv
> 6210-designet er det lykkedes dem at forvrænge.

Ja 6310, er sq ikke køn med det guldfims på.. og 8310 er lige så underlig,
men 3330 er pæn som 3310

Mvh
Morten

Fra : Gunnar Holse

Dato : 22-03-01 23:25

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja 6310, er sq ikke køn med det guldfims på.. og 8310 er lige så underlig,
> men 3330 er pæn som 3310

Tjoh.. men farverne skulle der alligevel pilles ved, og hvorfor i alverden
dog det? Når jeg nu ser den der guldtelefon igen bliver jeg sgu helt gal.
Nokia er stået AF!

Godt så!