Firmabetalt bredbånd?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 04-04-03 13:15

Er det noget der kan betale sig eller er det mere besvær end det er
værd? (har hørt nogen sige det sidste)

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk

Fra : Ole

Dato : 04-04-03 13:43

"Joergen Ramskov" <jwcd52d4u402@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> Er det noget der kan betale sig eller er det mere besvær end det er
> værd? (har hørt nogen sige det sidste)

Det kommer an på om du skal bruge den i forbindelse med dit arbejde, f.ex.
til en hjemmearbejdsplads, og din arbejdsgiver stiller den udgiftsfrit til
rådighed for dig.
I så fald er det skattefrit og dermed udgiftsfrit for dig.

Hvis ikke bliver du beskattet af forbindelsen og kan det godt blive bøvlet.

mvh

Ole

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 04-04-03 18:48

Joergen Ramskov wrote:
> Er det noget der kan betale sig eller er det mere besvær end det er
> værd? (har hørt nogen sige det sidste)

Den løsning TDC udbyder, er der såvidt jeg kan se ikke noget specielt
besvær ved. Det er er jo bare en "Bredbånd fra TDC" (Netexpress) solgt
på en lidt speciel måde, der gør den billigere for dig.

Prøv at kigge på http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=46267

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC (Internet)

Fra : Jens

Dato : 05-04-03 00:28

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> besvær ved. Det er er jo bare en "Bredbånd fra TDC" (Netexpress) solgt
> på en lidt speciel måde, der gør den billigere for dig.

Konceptet gælder alle type forbindelser hvadenten det er ADSL, Kabel, FWA
osv., og er altså ikke et specielt produkt. At TDC så har valgt at gøre det
til et produkt er en helt anden sag.

Jens

Fra : Weird

Dato : 09-04-03 09:35

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in

> Konceptet gælder alle type forbindelser hvadenten det er ADSL,
> Kabel, FWA osv., og er altså ikke et specielt produkt. At TDC så
> har valgt at gøre det til et produkt er en helt anden sag.

Ja det er de sku gode til hos TDC. At lave et produkt der hedder det
samme som betegnelsen for en bestemt type forbindelser, i dette
tilfælde Bredbånd, men som ikke er bredbånd - det er da genialt. I
følge Telestyrelsen er bredbånd fra 2Mbit og op, og ikke fra 256 og op
:).

Det ville næsten svare til at der var nogen der lavede et bilmærke der
hed Bil. Så alle folk der ikke vidste ret meget om biler ville jo nok
købe en Bil i stedet for bare en bil :)

--weird