Overkælen kat
Fra : Birgitte

Dato : 04-04-03 12:21

Hej alle
Hvad skal jeg dog stille op med Journey, vores voksne nfo hankastrat, han er
så overgearet hele tiden,- han hænger mig i skørterne 28 timer ud af døgnets
kun 24 timer *S*?
Han skal ikke ligge ved siden af,- nej ovenpå...
han skal ikke sidde ved siden af,- nej ovenpå...
han skal ikke sove ved siden af,- nej ovenpå...

Han får MASSER af opmærksomhed, men det er som om, han har
korttidshukommelse,- for det er aldrig nok *S*
Han vil være hvor jeg er,- sidde hvor jeg sidder, ligge hvor jeg ligger,
spise når jeg spiser osv...
Jeg skal da lige love for at han er blevet en kælekat,- ikke at han ikke var
det før han blev neutraliseret, men nu tænker jeg tit på,- bare de dog havde
ladet den ene kugle blive *S* så han kunne blande sine tanker lidt *S*
Missehilsner fra en kælekatsejer *S*
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : maz

Dato : 04-04-03 12:28

"Birgitte" wrote in message ...
> Jeg skal da lige love for at han er blevet en kælekat,- > Missehilsner fra
en kælekatsejer *S*
> Birgitte
hehe, det skal du da bare være glad for - det ville jo være ærgerligt, hvis
det nu var helt modsat *s*
- og det er da et held, at det ikke er meezers, du har (siamesere) - så
ville de alle sammen være som Journey *s*
:) maria

Fra : Birgitte

Dato : 04-04-03 12:34

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> - og det er da et held, at det ikke er meezers, du har (siamesere) - så
> ville de alle sammen være som Journey *s*

Hej Maria
Jeg har faktisk for mange år tilbage haft en siameser, og kender det godt
*S*
Men det her er næsten for meget.
Jeg kan praktisk taget ingenting lave, uden jeg skal have Journey på armen.
Dem som kender Journey vil sige, at han var rigelig kælen som fertil, men
som kastrat uhhhhhhh da er han som "tape", klistret fast til sin moar *S*
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-04-03 14:40

> [...]
> som kastrat uhhhhhhh da er han som 'tape', klistret fast til sin moar *S*

Hej birgitte jeg kender en super løsning...du sender da bare Journey
herover til mig så bliver han så forkælet at han er slet ikke vild efter
at blive nusset i det næste ½ år...det kan man vist kalde for en
*vaccination mod overkæleri*

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 12:45

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev
> Han får MASSER af opmærksomhed, men det er som om, han har
> korttidshukommelse,- for det er aldrig nok *S*

Orrrh, kender godt problemet, jeg er alenefar til en 9 år gammel burmeser af
slagsen.
Nu er han godt nok kastrert for et par måneder siden, men det endret nu ikke
på noget, jo, måske blev det endda lidt "værre" efterpå, og jeg vågner
oftere om natten med en legemus på hovedpuden

- selvsagt er det hyggeligt og dejligt, men nogen ganger bliver det altså
bare for meget, jeg må ikke tale i telefon (højtrobende protest), ikke gå i
bad, ikke gå på toilettet alene, ikke komme for sent i seng, ikke sidde for
lenge ved computeren... 1 ting er derimod ok, må gierne sidde og se flimmer
med kommandøren liggende på bryst/skulderen.
Påtænker derfor at finde en makker til ham, og håbe at de har glede af
hinanden og ikke at jeg får dobbelt op.

/Bjørn - kattepålagt tv-slave

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-04-03 16:11

Sælg ham som burmeser ))

Mvh. Else.

Fra : Birgitte

Dato : 04-04-03 16:43

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Sælg ham som burmeser ))
> Mvh. Else.

Hej Else
*GG*
Skulle det hjælpe ?
Jeg behøver absolut ikke tæppe om mig når jeg en kølig aften sidder/ligger i
sofaen og ser tv,- jeg har nemlig kattepels *S*
Journey og Joker sloges om at komme tættest på.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia J

Dato : 04-04-03 17:13

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> det før han blev neutraliseret, men nu tænker jeg tit på,- bare de dog
havde
> ladet den ene kugle blive *S* så han kunne blande sine tanker lidt *S*

Åh nej. Jeg tror jeg aflyser Muddis sterilisation i maj - for hun er sådan
allerede.

:Pia

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-03 17:40

Hej Birgitte!
Kunne det tænkes at han er far til vores Gonzo??? *G*
HJÆÆÆÆÆÆÆLP ...... jeg tør ALDRIG kastrere Gonzo!!!!! *G*

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 06-04-03 07:14

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Knus fra Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Hej Louise
Jaaaaaaaa det er han nemlig så pas på *G*
Så nu ved I hvad I har i vente *GG*
Hvis jeg kommer til at sige hans navn,- tror han jeg siger kom og put dig
ovenpå mig, så skal jeg kæle dig *S*
Jeg mener det er langt fra ordet Journey
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-03 12:25

Hej Birgitte!
Ja, de minder jo så meget om hinanden så man tror det er løgn Gonzo
er også noget af en klister. Især om aftenen når vi sidder og ser
fjernsyn, så skal han op og ligge og putte nusse Det er dejligt

Nu går vi jo spændt og venter på at han skal være far for første gang.
Vianna har gået 63 dage imorgen. Vi er godt spændte eftersom vi
overhovedet ikke kan mærke noget i Viannas mave, og lidt bekymret kan
man vel heller ikke lade være med at være. Men nu må vi se. Hun har det
godt og render og miaver og gør ved. Du ved, ligesom hunkatte plejer at
være op til en fødsel, for det ville jo være forfærdeligt hvis man ikke
var der når hun fødte. Det kan Vianna ihvert fald bedst lide, og hendes
mor ventede altid med at føde til hendes ejer var der hos hende.

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar