Vinker sødt til alle i Storkbh.
Fra : grumpy

Dato : 04-04-03 12:10

Jeg er igang med at prøve at starte en vennegruppe op.

Det er min klare opfattelse at en del spiser for meget, fordi de faktiskt er
ensomme, og de mennesker vil jeg gerne nå, uden vi skal ned på
selvmedlidenheds-stadiet og "pusse-nusse".

Det jeg havde forestillet mig, var at lave en gruppe, på X antal personer,
og vi så såes en gang i mellem, og udgifte osv. var på delebasis.

Jeg mener at det kunne være dejligt med andre aktiviteter, så som en tur i
biografen, en skovtur, et eller andet dejligt socialt, så at der er et
fællesskab som ikke kun er samlet om fælles front mod fedtet......

Mvh Jan.

Fra : insideout

Dato : 04-04-03 16:24

"grumpy" <dsl92130@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er igang med at prøve at starte en vennegruppe op.

Hvad er der galt med den første tråd du har startet kunne du ikke bare have
forsat der?

Henrik Bruun-Petersen