Ny bærbar....
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 04-04-03 01:24

Hej gruppe.
Jeg var blevet rimeligt træt af min bærbare amitech og har endelig fået den
solgt.
Så nu vi jeg høre. Hvad skal jeg så købe. IKKE AMITECH.
Den skal bruges til skolearbejde, dvs office pakken + CM 4 og det er absolut
det eneste.
Den må gerne være brugt.

Jeppe

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-04-03 00:31

Jeppe Nørgaard wrote:
> [...]
> Så nu vi jeg høre. Hvad skal jeg så købe. IKKE AMITECH.
> Den skal bruges til skolearbejde, dvs office pakken + CM 4 og det er absolut

Kig efter ASUS, man får meget for pengene og betaler ikke for dårlige TV
reklamer.

Mvh

Bruno

Fra : Benny Andersen

Dato : 04-04-03 18:14

Hvad er årsagen til at du er "rimelig træt" af Amitech.

Hvilke mangler har denne computer?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-04-03 23:35

"Benny Andersen" <benny.andersen@tteliamail.dk> skrev
> Hvad er årsagen til at du er "rimelig træt" af Amitech.
>
> Hvilke mangler har denne computer?

Må jeg gætte:
1. Den støjer!
2. Luset plastickvalitet.

mvh
Peter

Fra : Anders [2630]

Dato : 05-04-03 02:36

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Benny Andersen" <benny.andersen@tteliamail.dk> skrev

> Må jeg gætte:
> 1. Den støjer!
> 2. Luset plastickvalitet.

Ingen af delene, har en Amitech Freenote 4285, og der er ikke noget at
brokke sig over, men nu er min så osse med en Pentium Mobile CPU, så køleren
står ikke og kører konstant som dem med almenelig P4 CPU.

/Anders