canon hovedet er tørt
Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-04-03 21:46

vi har 2 canon printere, en 6000 og en 3200 (tror nok den hedder sådan)
begge to har stået i 2 mdr uden at ha været brugt og nu er hovedet tørt...
Hvad gør jeg?? foruden at bruge 600 kr på et nyt hovede eller 1000 kr på en
ny printer (som der IKKE skal stå Canon på) Hjælp..

Fra : Birger

Dato : 03-04-03 22:05

Jeg har lige læst i en af de andre nyhedsgrupper at man kan sætte dem i
sprinklervæske et døgn med et fint resultat
Hilsen Birger

Fra : preben kaas

Dato : 03-04-03 22:47

On Thu, 3 Apr 2003 22:46:22 +0200, "Martin Christiansen"
<martin_tylstrupvej@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Hvad gør jeg?? foruden at bruge 600 kr på et nyt hovede eller 1000 kr på en
>ny printer (som der IKKE skal stå Canon på) Hjælp..

Prøv i første omgang at stille printerhovedet et par timer på et
sammenfoldet stykke køkkenrulle som er gennemvædet med lunkent vand.
Trykkes derefter tørt med et kaffefilter.

Derefter kan du prøve at køre printerens renseprogram og se om det så
ikke virker igen.

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse