3510 i ???
Fra : Master Yoda

Dato : 03-04-03 18:07

Hej Gruppe .

Jeg har lige fået en Nokia 3510i og er egentlig tilfreds men dog er der lige
et par spørgsmål jeg ikke kan finde ud af .

Første Spørgsmål er :

Når jeg får nogle sms / Billedbeskeder så er de ikke magen til de sms`er jeg
får på min Nokia 3310 det er som om at den ny ikke kan skille beskederne ad
billede for billede ???

Og det næste spørgsmål er

Når telefonen ikke bliver brugt i et stykke tid så kommer der en skærm fren
hvor det halve er klokken og det andet halve bare er sort . Jeg kan ikke få
det til at stoppe så der kun vises det operatør loge jeg har på hele tiden

Håber at i kan hjælpe .....

Master Yoda

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-04-03 18:25

"Master Yoda" skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået en Nokia 3510i
> Første Spørgsmål er :

PAS

> [...]

> det til at stoppe så der kun vises det operatør loge jeg har på hele tiden

Det er pauseskærmen! Den burde du kunne slå fra! På 6610 er det under
indstillinger, display-indstillinger, aktivér pauseskærm...

Hygge...
Daniel

Fra : 0808

Dato : 06-04-03 07:19

"Master Yoda" skrev d. 03-04-03 18:07 dette indlæg :
> [...]
ikke få
> det til at stoppe så der kun vises det operatør loge jeg har på hele

Jeg har også en 3510i og du kan gå ind i menu under indstillinger /
display indstillinger /
aktiver pauseskærm der kan du slå den fra.
Andgående sms er mine nu magen til 3310.

http://www.kandu.dk/