Telia
Fra : Georg

Dato : 03-04-03 17:14

Der har i medierne været en del skriverier om Telia (igen igen) om deres
regningsrod. Er der nogle her i gruppen der har prøvet det med regningsrod
hos andre selskaber?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-04-03 17:29

Volvo når vejret spilder...
"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Der har i medierne været en del skriverier om Telia (igen igen) om deres
> regningsrod. Er der nogle her i gruppen der har prøvet det med regningsrod
> hos andre selskaber?

Nej - ikke engang TDC har i deres værste år præsteret magen til gang rod og
lal !
Var kunde hos Telia for ca 2½ år siden - de lavede så meget rod i deres
fakturering at jeg stoppede betalingerne indtil de kunne forklare
sammenhænget.
Fik aldrig en forklaring, men endte med at betale 2 cm før incasso. For 3
mdr siden dukkede incasso-sagen op via et andet incasso-firma !
Det viste sig at Telia havde skiftet incasso-partner og videresendt en masse
afsluttede sager - gad vide hvor mange andre der - som jeg - var ved at få
et slagtilfælde !
Det endte dog med at de skrev en erklæring til mig om at al gæld var
afregnet for længe siden.
Jeg vender med garanti ikke tilbage til det cirkus !
Bruger Telmore nu og må tilslutte mig koret: alt virker ! Passer dit forbrug
til deres koncept/priser kan det snart betale sig at skippe fastnet !
Og jo - jeg har faktisk regnet meget på det i år.

Mvh
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : B&P

Dato : 03-04-03 18:55

Det eneste rod jeg har haft med telia ,er for disse smsère nu. Det var pga.
af deres sender i kolding og de antal sms de har skrevet på for de 6 mdr.
,passer fint med det jeg har brugt.

Da jeg havde tdcMobil havde jeg mange problemer. Selv efter mit ophør fik
jeg regninger mdr. efter mdr. bagefter.

Sonofon har jeg også prøvet ,men de stoppede med deres "sjove" regninger
,efter jeg havde talt med "bossen" 2 gange.

Så jeres kritik helt vild ang. telia ,holder ikke i retten ved alle deres
forbruger.

Vi har 2 abb. hos dem her i hustanden og vi er da godt tilfreds.

Bente

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-04-03 20:59

B&P wrote:

> Så jeres kritik helt vild ang. telia ,holder ikke i retten ved alle deres
> forbruger.

Nej, men Telia er en af dem med højest klage-procent pr. kunde.

> Vi har 2 abb. hos dem her i hustanden og vi er da godt tilfreds.

Det skal I kun være glade for

Man kan være uheldig alle steder, men hos Telia er der større risiko for
det.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 03-04-03 22:03

Jeg tro jeg har været i kontakt med mere eller mindre dem alle...
Havde lidt lidt problemer med Orange, da de hed Moblix. Men ikke noget som
et enkelt opkald ikke kunne opklare...

Men jeg prøvet Telia som fastkunde, nej tak. Ikke mere!!!
Bruger selv Telmore: Mobil. TDC: Fastnet plus ADSL
Og er mere end tilfreds med det!!!

Fra : BorreBoy

Dato : 04-04-03 05:44

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der har i medierne været en del skriverier om Telia (igen igen) om deres
> regningsrod. Er der nogle her i gruppen der har prøvet det med regningsrod
> hos andre selskaber?

Jeg har altid problemer med Orange.

Fra : KSK

Dato : 05-04-03 09:11

ja keh sidde idet nu de send tre regning ud også efter jeg ha skifte til telemore
med nummet men de send bare regning ud nu ha jeg skrevet til dem flere gang men
de er ligglad så¨nu ha jeg sendt en anbefalet brev og vent på svare
Ksk