Evanescence
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-04-03 13:42

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om bandet Evanescence!

Jeg hørte dem første gang i December hvor de hurtigt blev mit
yndlingsband så jeg nu har begge deres udgivne album (hvoraf det ene er
out of print nu).
Jeg tror ikke de tidligere har haft noget spillet i DK, men de har to
sange med i filmen Daredevil.

Udover det ene album som kan købes (i hvert fald i USA, ikke i DK endnu,
tror jeg) findes der *tonsvis* af materialle på nettet som kan findes
via diverse fildelingsprogrammer. Det er bandet indforstået med.

Discography:

Evanescence EP (1998, CD-R, 100 eksemplarer)
Sound Asleep EP (1999, CD-R, 50 eksemplarer)
Origin (2000, full lenght, 2500 eksemplarer)
Fallen (2003, full lenght)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 05-04-03 10:49

"Stefan Bruhn" <spamfilter@bruhn.tk> skrev i en meddelelse :

> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om bandet Evanescence!

Jeg synes de er ret gode.
Jeg hørte "Bring Me Back to Life" i forbindelse med traileren til Daredevil,
og lyttede lidt til den sang ét par gange. Den gav mig blod på tanden til
mere, og nu har jeg netop købt "Fallen" albummet, som er ret godt. Jeg er
ret vild med "Going Under", "Tourniquet" og "Imaginary".

Jeg har ligeledes købt soundtracket til Daredevil, som er en fremragende
actionfilm - "Bring Me Back to Life" passer perfekt ind i den film.
På soundtracket er det i øvrigt ret fedt, at de to Evanescence numre - også
nummeret "My Immortal" er derpå - repræsenterer to sider af Evanescence - en
stille og ballade-agtig side, og en tempomæssig side.

Alt i alt må jeg indrømme, at jeg er ret vilde med dem.
Albummet var heller ikke ret dyrt:
http://www4.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=5128

101 kr. for et album, det er HELT okay

mvh Mads

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 05-04-03 13:17

On Sat, 5 Apr 2003 11:48:33 +0200, "Mads Holmsgaard Eriksen"
<mhe@fjernsmartazzspam.dk> wrote:

>Alt i alt må jeg indrømme, at jeg er ret vilde med dem.

Kan man være andet? :)

>Albummet var heller ikke ret dyrt:
>http://www4.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=5128
>
>101 kr. for et album, det er HELT okay

Hvis nye CD'er kostede det i DK ville jeg bruge langt flere penge
herhjemme, istedet for at bestille fra udlandet altid...