vinker sødt til alle.
Fra : grumpy

Dato : 03-04-03 11:23

Finder der nogen i tåstrup området der mangler venner, hvor vi kan støtte
hinanden samtidig med vægttab osv.....

Kh Jan

Fra : pepsimax

Dato : 03-04-03 12:27

"grumpy" skrev d. 03-04-03 11:23 dette indlæg :
> Finder der nogen i tåstrup området der mangler venner, hvor vi kan
støtte
> hinanden samtidig med vægttab osv.....
>
> Kh Jan

Hej jeg bor i Greve
og vil da gerne være med

mvh

Pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : grumpy

Dato : 03-04-03 12:47

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> støtte

> Hej jeg bor i Greve
> og vil da gerne være med
>
> mvh
>
> Pepsimax
>
>Hej Peps Det lyder kanon, jeg forestiller mig noget med at motivere,
støtte og lave nogen ting sammen, en vennegruppe, hvor vi ser fremad og med
fokus på sejr, og ikke bagud, på de mislykkede forsøg*SS*

Varme hilsener, fra Grumpy

Fra : pepsimax

Dato : 03-04-03 15:14

"grumpy" skrev d. 03-04-03 11:23 dette indlæg :
> Finder der nogen i tåstrup området der mangler venner, hvor vi kan
> [...]
Hej jan
du kan evt skrive til mig på Greve@pepsimax.dk
mvh
Pepsimax (henrik)