Celine Dion vs. Blondie?
Fra : Troels

Dato : 03-04-03 10:38

Er det bare mig eller er guitaren og trommerne På Celine Dions Im alive
blanket direkte fra Blondies Heart of Glass?

/Troels

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-04-03 13:50

In an article of 3 Apr 2003 Troels wrote:

> Er det bare mig eller er guitaren og trommerne På Celine Dions Im alive
> blanket direkte fra Blondies Heart of Glass?

Det vil da heller ikke være det værste at blanke.

Men jeg kan ikke besvare dig spørgsmål, for jeg hører ikke Celine Dion,
hvis jeg kan undgå det. Men nu tror jeg, at jeg vil sætte Blondie på. Så
kan jeg i hvert fald høre det 'originalt'.

--
Uffe Holst

Fra : Michael Castensen

Dato : 04-04-03 01:53

"Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> wrote in

> Men jeg kan ikke besvare dig spørgsmål, for jeg hører ikke Celine Dion,
> hvis jeg kan undgå det.

Hvorfor ikke?

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-04-03 10:51

In an article of 4 Apr 2003 Michael Castensen wrote:

> Hvorfor ikke?

For kedeligt.

--
Uffe Holst

Fra : Michael Castensen

Dato : 04-04-03 14:42

> Celine Dion,

> For kedeligt.

Fair nok. Jeg vil give dig ret. Dog vil jeg sige, at jeg synes, at hun er
en teknisk dygtig sangerinde.

Mvh
Michael.

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-04-03 16:29

In an article of 4 Apr 2003 Michael Castensen wrote:

> Fair nok. Jeg vil give dig ret. Dog vil jeg sige, at jeg synes, at hun er
> en teknisk dygtig sangerinde.

Det skal jeg ikke afvise, men det er jo noget helt andet.

Hendes musik siger mig bare ikke noget. Jeg synes, det er kedeligt og
intetsigende.
--
Uffe Holst

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 04-04-03 21:52

Sjovt nok, så har jeg tænkt nøjagtigt det samme.

Søren

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-04-03 01:53

In an article of 4 Apr 2003 Søren H. Nicolaisen wrote:

> Sjovt nok, så har jeg tænkt nøjagtigt det samme.

Scary, måske har vi fælles tanker ...

--
Uffe Holst

Fra : Jacob E

Dato : 03-04-03 15:28

Troels wrote:
> Er det bare mig eller er guitaren og trommerne På Celine Dions Im
> alive blanket direkte fra Blondies Heart of Glass?

Du har sandsynligvis hørt "The Wake'Up Mix" af nummeret "I'm alive". Det er
helt med overlæg lavet ud fra netop Blondie's "Heart of glass". Og ret
heldigt synes jeg. Nærmest Bastard Pop!

Mvh Jacob E