Seagate Harddiske
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 03-04-03 09:26

Nogen der ved hvad forskellen på

Seagate Barracuda 7200.7 modellen -OG- Seagate Barracuda ATA V modellen...

De koster stort set det samme... 7200.7 har en bedre søgetid, men er den
lige så lydløs som AVA V???

/Rasmus

Fra : Dr.Ralph

Dato : 03-04-03 17:00

> [...]
>
> De koster stort set det samme... 7200.7 har en bedre søgetid, men er den

Cuda V har bedre transfer, mens Cuda 7 har bedre søgetid.

Det er stort set hip som hap og svært at råde dig ang. lige disse to - men
min intuition siger mig, at jeg ville vælge V - men det er nok bare mig,
der er sær :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph