Intacto på Natfilm
Fra : Jacob Gunness

Dato : 03-04-03 07:37

Hej,
er der nogen, der har set subj.? Omtalen lød virkelig spændende, men
Natfilmsavisen har det jo af og til med at skamrose film, der vist ikke er
helt så fantastiske endda :)
Er den værd at gå efter?

- Jacob

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 03-04-03 08:01

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> er der nogen, der har set subj.? Omtalen lød virkelig spændende, men
> Natfilmsavisen har det jo af og til med at skamrose film, der vist ikke er

Jeg så den for et års tid siden, og var ikke synderlig begejstret. Som de
fleste nyere spanske film er den ret flot filmet, men ellers er den et tyndt
og noget spekulativt opkog af et gammelt X-Files afsnit. Der er bestemt film
jeg hellere ville se på Natfilm...

Kasper

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-04-03 08:16

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> escribió en el mensaje
> Hej,
> er der nogen, der har set subj.?

<http://groups.google.com/groups?q=intacto+group:dk.kultur.film+autho
r:lars+author:hoffmann&hl=es&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=ai9gdp%24su2%
241%40newsreader.mailgate.org&rnum=1>

(du skal muligvis klippe linket sammen)
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-04-03 14:05

Jeg så endeligt Intacto igår. "Endeligt", fordi jeg har ledt efter
muligheden, siden jeg først læste om den i American Cinematographer sidste
sommer. Det er ikke nogen superfilm, men en ganske gedigen thriller med et
skvæt overnaturlige toner. Sammenligningen længere oppe i tråden med X-Files
er såmænd reel nok. Hvis man ikke kan købe idéen om held som en reel,
"magisk" evne, så bør man nok holde sig væk. Jeg var personligt glimrende
underholdt og kunne især godt lide opfindsomheden i de prøver, filmens
hemmelige undergrundskultur anvender for at teste og spille om hinandens
held.

MVH
Jens

--