Opbevaring af gulerødder
Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-03 18:28

Hvordan opbevarer jeg bedst mine gulerødder. De bliver nemlig altid
meget hurtigt slatne, kedelige og begynder at spire. Er en spand med
sand løsningen

--
Mhv.
Per

www.ecotox.dk

Fra : Kat

Dato : 02-04-03 21:28

http://www.fi.dk/mad/sundmad/frugtgroent/opbevaringfrugtoggroent/

--
Kat
---

Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-03 21:55

Kat <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote:

> http://www.fi.dk/mad/sundmad/frugtgroent/opbevaringfrugtoggroent/

> [...]

Takker!
--
Mhv.
Per

Fra : Asta Nielsen

Dato : 02-04-03 21:04

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse news:1fssz9o.j2epel1yz29sN%permandREMOVETHIS@cool.dk...
> Hvordan opbevarer jeg bedst mine gulerødder. De bliver nemlig altid
> meget hurtigt slatne, kedelige og begynder at spire. Er en spand med
> [...]
Ifølge Årstiderne har de det bedst i en pose i køleskabet. Det har ihvertfald virket for mig *S*

Mvh
Asta