Soundblaster Live
Fra : Anders

Dato : 02-04-03 17:14

Jeg har købt et kabinet med udgange til høretelefoner på fronten. Jeg har et
Soundblaster Live 1024 siddende i 'puteren.
Da man kan tilslutte et LiveDrive til kortet, dvs. den 5(1/4) tomme tingest
med tonsvis af udgange og indgange, tænkte jeg at det må være muligt at mine
kabinetudgange kan tilsluttes til de pins på Soundblaster kortet som
oprindeligt skulle være forbindelse til LiveDrive.
Jeg aner bare ikke hvad for nogle pins det drejer sig om.
Anyone?

Anders

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 02-04-03 17:23

On Wed, 2 Apr 2003 18:14:22 +0200, "Anders" <medadupS_L_E_T@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>oprindeligt skulle være forbindelse til LiveDrive.
>Jeg aner bare ikke hvad for nogle pins det drejer sig om.

Det kan de også, prøver lige og se om jeg ligger inde med en gammel
manual så at jeg kan skanne pins assignment til dig.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 02-04-03 17:43

On Wed, 02 Apr 2003 18:23:19 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Det kan de også, prøver lige og se om jeg ligger inde med en gammel
>manual så at jeg kan skanne pins assignment til dig.

Billede smidt inde i dk.binaer kan også sende det pr mail hvis at det
er?
Flemming Jacobsen

Fra : Anders

Dato : 02-04-03 21:08

De pins jeg tænkte på er dem som hører til selve Live-Drive forbindelsen,
som er det stik som ligner et IDE stik. Desværre står der ikke hvad de
enkelte pins er til.
Ellers tak for hjælpen

Anders

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-04-03 16:54

On Wed, 2 Apr 2003 22:07:48 +0200, "Anders" <medadupS_L_E_T@hotmail.com>
wrote:

>De pins jeg tænkte på er dem som hører til selve Live-Drive forbindelsen,
>som er det stik som ligner et IDE stik. Desværre står der ikke hvad de
>enkelte pins er til.
>Ellers tak for hjælpen

Det står der så faktisk hvis man læser efter . Men nu er der en der
har været så venlig at smide en version op hvor at der er markeret.
Flemming Jacobsen