Columbineskolens modeshow
Fra : Christian Muus

Dato : 02-04-03 12:23

Hejsa

Har set på Vegas hjemmeside, at der er "koncert" med Columbineskolens
modeshow d. 25. juni. Der er dog ingen informationer om arrangementet. Nogen
der ved hvad det handler om?

Og ja, jeg ved godt at Columbineskolen var den var to elever skød og dræbte
en masse andre elever...

Christian

Fra : S. Sørensen

Dato : 02-04-03 17:01

"Christian Muus" <gergenxxx@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
Nogen
> der ved hvad det handler om?
>
> Og ja, jeg ved godt at Columbineskolen var den var to elever skød og

Uden at skulle gøre mig alt alt for smart her, så tror jeg ikke du skal
regne med, at det er den samme skole.
Dette her er sandsynligvis http://www.columbineskolen.dk/ og det er jo
straks noget helt andet.
Så umiddelbart er det nok et modeshow.... sådan et med tøj og den slags u
know..
Btw : Google er stadigvæk din ven.

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=columbineskolen+mode

Mvh
Steinbjørn

Fra : Christian Muus

Dato : 02-04-03 22:22

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:b6f1gm$12s4$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
> straks noget helt andet.
> Så umiddelbart er det nok et modeshow.... sådan et med tøj og den slags u

Hæ hæ, ok. Troede bare godt at det kunne være et eller andet arrangement der
var i forbindelse med alt det mediedækning skolen (altså den amerikanske)
har fået. Det er da også et tilfælde at de hedder det samme.

Men ja, Google er faktisk min slyngveninde, men var ikke til hjælp tidligere
da jeg prøvede at søge. Hmm, jeg må evt. have stavet forkert så