Hvem findes der til fastnet-opkobling?????~
Fra : Andersen

Dato : 21-03-01 11:18

Hej NG

Jeg er kommet med i et udvalg der skal finde ud af om vi skal have fælles
net i ejendommen, eller om tilslutningen er for lav. I den forbindelse kunne
jeg godt tænke mig at finde alle de aktører der er på banen, så hjælp mig
venligst med at brainstorme. Kommentarer om deres måde at "nette" os på (via
fiber/cat5/antenne/wireles ol.), deres service, deres karv til
tilslutningsprocent og priser er også meget velkomne.
Jeg kunne jo efterfølgende også oplyse jer om resultatet, hvis det kunne
have interesse.

Fra : Simon Pape

Dato : 21-03-01 23:39

Tjae, der er jo TeleDK, Stofa, Bredbåndsbolaget.
Så vidt jeg ved, er Bredbåndsbolaget det eneste, der elverer "rigtigt"
bredbånd. De lægger lyslederkabler ind i hvert lejemål, hvilket så kan
bruges til Internet, TV, Radio...

/Simon

--
Simon Pape

Nattergalevej 7, 3. sal Tlf.: 2684 4338
2400 København NV

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-03-01 00:20

"Simon Pape" <sp@pf.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved, er Bredbåndsbolaget det eneste, der elverer "rigtigt"
> bredbånd. De lægger lyslederkabler ind i hvert lejemål, hvilket så kan
> bruges til Internet, TV, Radio...

Gør de det? Hvilket udstyr terminerer de det i?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 22-03-01 00:24

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> Hej NG

[klip]
> [...]
> fiber/cat5/antenne/wireles ol.), deres service, deres karv til
> tilslutningsprocent og priser er også meget velkomne.

Hvad er cat5 ?

/Mikkel

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-03-01 02:38

> kunne
> (via
>
> Hvad er cat5 ?

Kategori 5 kabel. Det er den slags kabel, man oftest bruger i netværk med
RJ-45 stik.
Se evt.
<http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Definition_Page/0,4152,211752,00.html>

/jesper/