Synsrapporter
Fra : Martin Christiansen

Dato : 01-04-03 21:21

Kan det virelig være rigtigt, at det er lovligt at fremlægge andre
menneskers bilsynsrapporter offentligt? I så fald er det da en glædelig
overraskelse - så kan man jo nemt checke den bil, man er ved at købe privat!

Se din nabos seneste bilsynsrapport på www.bilsyn.dk ved blot at indtaste
hans registreringsnummer!

--Martin.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-04-03 21:43

"Martin Christiansen" <marchr@mail1.stoREMOVETHISfanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e89f49f$0$4340$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> menneskers bilsynsrapporter offentligt? I så fald er det da en glædelig
> overraskelse - så kan man jo nemt checke den bil, man er ved at købe

Jo, men da jeg købte bil så jeg den sidste synsrapport i papirudgave, så det
er vel det samme.

Jeg fik forøvrigt min bil synet for et par uger siden, og online vises
detailjer, som jeg ikke har på papir.

Men nogle gange når jeg ser en ældre bil på vejen, noterer jeg lige
nummerpladen for sjov og kigger på synsrapporten.

Jesper

Fra : insideout

Dato : 01-04-03 22:59

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Men nogle gange når jeg ser en ældre bil på vejen, noterer jeg lige
> nummerpladen for sjov og kigger på synsrapporten.

Ja sådan har vi alle jo forskellige hobbys

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-04-03 07:39

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> wrote in message

> [...]
>
> Men nogle gange når jeg ser en ældre bil på vejen, noterer jeg lige
> nummerpladen for sjov og kigger på synsrapporten.

Det samme gør jeg

FUT til dk.fritid.bil

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-04-03 07:38

"Martin Christiansen" <marchr@mail1.stoREMOVETHISfanet.dk> wrote in message
> [...]
> menneskers bilsynsrapporter offentligt? I så fald er det da en glædelig
> overraskelse - så kan man jo nemt checke den bil, man er ved at købe

De er da fuldstændigt anonymiserede, der er kun reg. nr. og det kan man jo
se på alle biler på gaden.
Det er da en stor fordel at du kan tjekke synsrapporteren på den bil som
sælger siger er synet uden anmærkninger, men synsrapporten er desværre
blevet væk.

> Se din nabos seneste bilsynsrapport på www.bilsyn.dk ved blot at indtaste
> hans registreringsnummer!

Ja, eller din chefs