hamburg
Fra : Jens Nielsen

Dato : 01-04-03 21:27

er der nogen der kan anbefale et rimeligt hotel til 2 voksne og 2 børn for
en enkelt overnatning i hamburg??

mvh
jens

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 02-04-03 08:26

Hej Jens

> er der nogen der kan anbefale et rimeligt hotel til 2 voksne og 2 børn for
> en enkelt overnatning i hamburg??

Jeg plejer at gå ind på hovedbanegårdens værelsesanvisning, de plejer at
have rigtige gode tilbud. Ofte får man hotelværelser til halv pris.
Hotellerne vil hellere sælge et værelse til billig pris end have tomme
værelser stående. Så kan man jo selv vælge om man vil have værelser i den
billige eller dyre ende, men jeg har altid fået den væsentlig billigere end,
hvis jeg havde bestilt hjemmefra. Selvfølgelig er det rart hjemmefra at vide
hvor man skal bo, særligt når du har børn med, men det har aldrig været et
problem at få et værelse.

Samme fremgangsmåde plejer jeg at bruge i andre tyske byer, altid med gode
resultater (på nær én gang i Hanover, hvor der var messe og værelset derfor
var til normal pris).

mvh.

Erik

Fra : Andersen

Dato : 03-04-03 21:41

> Samme fremgangsmåde plejer jeg at bruge i andre tyske byer, altid med gode
> resultater (på nær én gang i Hanover, hvor der var messe og værelset
derfor
> var til normal pris).

Den ene gang skulle vel ikke have været i forbindelse
med Cebit messen?? For der er der godt nok fyldt op
i byen. Ja selv i Hamburg kan det være problematisk
når netop den messe render af stablen.