Kat på 11 mdr søger nyt hjem
Fra : okp

Dato : 01-04-03 19:52

11 mdr. gammel kat søger nyt hjem pga. flytning. Det er en dejlig kat,
utrolig kælen, tålmodig og god af sig. Det er en sort og hvid hunkat med et
brunt og et blåt øje, og den er 100% renlig. Den har været indekat det
sidste halve år, men den trives bedst som udekat, da den keder sig indenfor
og savner at komme ud. Kan du hjælpe mig (og min kat), så kontakt mig
venligst hurtigst muligt på 25 75 95 55 eller mettelacour75@hotmail.com

Fra : okp

Dato : 01-04-03 20:37

(snip)
> [...]
indenfor
> og savner at komme ud. Kan du hjælpe mig (og min kat), så kontakt mig

Katten har fundet et godt hjem

Fra : Ida

Dato : 01-04-03 20:45

--
"okp" <okpdn1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> (snip)
> indenfor
> >

> Katten har fundet et godt hjem

Det var dejligt at se, at det kan gå så hurtigt. Håber alt går godt
Hvis du støder på andre der enten gerne vil have en skøn ældre kat, eller
skal finde et nyt hjem til en ditto, så få dem til at lægge vejen forbi
www.vildkat.dk - det er en side lavet af en af denne NGs brugere *S*

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger ventes i uge 18.