Andet multimedie
Indscanne billeder
Fra : HJÆLP

Dato : 10-01-01 13:44

Jeg ved ikke om det er den rigtige nyhedsgruppe, men jeg håber at I kan
hjælpe mig.

Jeg skal have scannet et side med tekst, og herefter have genkendt teksten
så jeg kan åbne dokumentet og rette i det i Word. Jeg bruger Omnipage Pro
8,0

Jeg har forsøgt med manualen men synes ikke at jeg kan finde det rigtige.
Når jeg scanner siden ind bliver teksten fin og læselig, men Word opfatter
siden som et billede. Jeg har fået det til at virke en gang efter at have
prøvet mig frem, men nu kan det altså ikke lade sig gøre mere

Hvad gør jeg forkert??

Fra : Gemini

Dato : 11-01-01 17:16

HJÆLP skrev i meddelelsen ...
> [...]
>siden som et billede. Jeg har fået det til at virke en gang efter at have
>prøvet mig frem, men nu kan det altså ikke lade sig gøre mere

Hej

Du scanner ikke med OCR funktionen, er mit gæt.

MVH Lene