Siemens S55 Hot or Not?
Fra : Timusius

Dato : 01-04-03 16:36

Jeg overvejer at købe en Siemens S55, men vil være lidt træt af at slippe
ca. 2600,- kr. hvis der er noget som er irreterende ved telefonen.

Er kvaliteten ok?
Er den hurtig nok at bruge? (Ikke som de mange Ericsson'er som jo kører i
slowmotion...)
Er kalenderen god nok eller er den kun for sjov?

Kom evt. gerne med andre kommentarer.

På forhånd tak
Timusius

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-03 19:46

"Timusius" <timusius_N_O___S_P_A_M_@hotmail.com> wrote in

Jeg kender ikke den specifikke telefon men...

> Er kvaliteten ok?

Siemens plejer at lave rigtig god kvalitet.

> Er den hurtig nok at bruge? (Ikke som de mange Ericsson'er som
> jo kører i slowmotion...)

Menuerne virker normalt i et tempo så man ikke falder i søvn - de er
med andre ord rimelig hurtige.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : *gavtyven*

Dato : 01-04-03 20:37

..

> Er kvaliteten ok?

Jeg har haft mange stykker legetøj i tidens løb.....
c45 s35 s55 t68i gd67

Og jeg må sige at S55 er absolut min vinder !!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-04-03 22:10

Hej

"Timusius" <timusius_N_O___S_P_A_M_@hotmail.com> wrote:

>Jeg overvejer at købe en Siemens S55, men vil være lidt træt af at slippe
>ca. 2600,- kr. hvis der er noget som er irreterende ved telefonen.

Vi har haft sådan en fætter i en 3 ugers tid nu, og indtil videre har vi
ikke fundet noget negativt, alt fungerer som det skal, så den tror jeg
roligt du kan købe. - Skal dog bemærke at den _kun_ bruges til telefoni,
dvs. at alle de 'smarte' ting den kan ikke er afprøvet (stort set)

Hvis jeg skal lede længe efter eet eller andet at brokke mig over, må
det være at 'kassen' er utrolig glat !, det bevirker at man let kommer
til at tabe telefonen f.eks. når man sætter den i/tager den op af
mobilholderen, ihvertfald er det sket for mig et par gange.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Dennis Enøe

Dato : 01-04-03 23:12

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message
> Skal dog bemærke at den _kun_ bruges til telefoni,
> dvs. at alle de 'smarte' ting den kan ikke er afprøvet (stort set)
Alt andet end MMS og GPRS har jeg prøvet, og det virker helt finno,
en ven siger at GPRS og MMS funker perfekt på den.

> [...]
> til at tabe telefonen f.eks. når man sætter den i/tager den op af
> mobilholderen, ihvertfald er det sket for mig et par gange.

Det går hurtigt over, det er som om det bare var en lille ting i starten,
jeg
har tabt min en gang på grund af det, og den er ikke glat mere ( ikke pga
slitage)

Dennis