PALMBUTLER.....
Fra : NFE

Dato : 01-04-03 16:33

Jeg går og overvejer at skulle have pc'en sluttet til mit tv/stereo. Der har
jeg så fået øje på Palmbutler - den kører trådløs - den tilsluttes alle tv i
huset og den er fjernbetjent. Nu vil jeg gerne høre om erfaringer med
Palmbutler - om kvaliteten er ok når den er trådløs. Og om der findes andre
trådløse systemer, der er bedre/billigere??

--
Mvh.
NFE

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-04-03 16:50

"NFE" <ask@ask.dk> skrev..."

> [...]
andre
> trådløse systemer, der er bedre/billigere??

Det eneste trådløse der er ved PalmButler løsningen er at der ikke er
ledning mellem fjernbetjeningen og reciveren ... du skal stadig trække
kabler fra pc, til linkboks og derfra antennekabler videre rundt i huset
hvis de da ikke allerede findes!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : lu_do

Dato : 02-04-03 20:07

NFE wrote,
"NFE" <ask@ask.dk> wrote in message
> [...]
andre
> trådløse systemer, der er bedre/billigere??

Hey der.

Hvis du primært ønsker at slutte PC'en til TV + stereo.. så køb da en Kiss
DP-500 DVD afspiller so, leveres med
Ethernetport. Fra denne maskine kan du så hente DIVX, MP3, PictureCD
osv.osv. fra din PC. Du kan fra nettet hente intenet radiostationer.
I Palmbutler sendes informationerne Analogt og ikke som i en Kiss nemlig
digitalt.
Prisen for en fuldt bestykket Palmbutler er vist 2995,-
DP-500 fra Kiss koster 2495, - ( F.eks. hos Teledanmark)

Hygge

/Ludo

Fra : Sebastian Steen

Dato : 02-04-03 20:35

lu_do wrote:
> Prisen for en fuldt bestykket Palmbutler er vist 2995,-

Kan fåes for 1895,-

Bare lige en kort kommentar

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!